ترامادول الاحمر الفراولة

الترامادول الاحمر زى ما بيسموة التجار السوق السودة وما ادراك ما الترامادول الاحمر ..اكيد واضح من لونه انه بيعمل حاجات حمرا ههههههههه عموما دا م اخطر انواع التراملدول المنتشرة حيث تأثيرة القوى جدا على الاعصاب وتأثيرة على المدى الطويل ...عموما هذا النوع من الترامادول لا ينصح تعاطيه الامن خلال اشتسارة الطبيب المعالج ودا بيكون فى اللأم الحاده والام العظام

هناك 32 تعليقًا:

  1. انا بقالى سنة باخد الترمادول ومش هبطله لانى بيخلينى حصان بسرعة 3000 كيلو فى الساعة ههههههههههههههههههاقسم بالله انا شغال شغلتين فبيخلينى مبحسش بالام نهائى باختصار الترمادول ده ثروة لا احد يعرف قيمتها

    ردحذف
    الردود
    1. بكره يخلي الحصان نعجه واسال الله ان يعفي عنك من هذا الإبتلاء........آميييييييييييييييين

      حذف
    2. انا باخد الترمادول الاحمر من فتره بسيطه هوا حلو جدا بس خايفه منه جدا

      حذف
  2. زوجى يتعاطى هذه الحبوب وهى لاتعطى نشاط بل بعدالتعود لايكون لهل تاثيرغير الكسل والنوم الكثير والعصبيه والاغماء المفاجىء والتشنجات وحاجات تانيه كتير وربنايستر على الشباب ويخلو بالهم من صحتهم مفيش احسن من الطبيعى حتى لوكان بسيط

    ردحذف
    الردود
    1. ربنا يبشرك بالخير

      حذف
  3. انا محمد من امبابه بقالي 5سنين باخد تمول وترمادول هو جميل وبيعملي حاجات كتيره اوي حلوه بس انا الاول كنت باخد ربع حبايه في اليوم ودلوقتي وصلت لسبع حبيات في اليوم وبقالي 3شهور بحاول ابطل لكن مش عارف وجيت في يوم كانت الحاله فيه وحشه جدا ومفيش فلوس وصلت لاني فكرت كتير اني اسرق بس الي قررته اني اشحت من كل واحد من صحابي لحد ماجمع الفلوس وماتتصورش انا اتزليت اده ايه في اليوم ده التماول ده فعلا الداخل فيه مولود والخارج منه مفقود وربنا يرحمنا ويبعدنا بقا عن القرف ده

    ردحذف
  4. اخي العزيز ابتعد لانه هيدمر حياتك ممكن تاخد قبل النوم سيتالو20م يباع الشريط 7حبات ب 15ج هتقوم من النوم مش محتاج اي ترامادول بس استحمل او تلات ايام

    ردحذف
  5. الترانادول دا مصيبه دا فى واحد صحبى اسمو عمر كان بيحدو باسراف اوى و بعدها بفترة يقا يجيب دم من منخيرة..................دا كارثة

    ردحذف
  6. كفانا الله وعفانا فهوه يدمر ويهري الكبد ويدمر العصب البصري

    ردحذف
  7. حسبى الله و نعم الوكيل

    ردحذف
  8. ليه المخدرات بتدخول البلد وتضيع شباب كتير المخدرات دى اكبر كارثه فى العالم

    ردحذف
    الردود
    1. ربنا يهديكوا ياشباب

      حذف
  9. المخدراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات i lo,ve you

    ردحذف
  10. انا كنت اشرب فى اليوم 7 حبات وفكرت ابطله
    رحت دكتور قلى اخففة يعنى يومين 6 حبات وبعد كده 5 وبعده 4
    دلوقتى وصلت اخد ربع حبه فى اليوم بس بقالى يومين ما بنام

    ردحذف
  11. انا بقالى 7 سنين بتعاطه وعاوز ابطله

    ردحذف
  12. السلام عليكم
    اعرفكم بنفسى الاول انا مستخلص جمركى فى قريه البضائع مطار القاهرة وساعات بروح الميناء اسكندريه العين السخنه وسفاجا ونويبع وبورسعيد الخ . انا بقول الاسماء ليه يجماعه علشان انا بعينى شوفت حاويات بتدخل مصر فى سبيل ان حاويه وحداة بس هى اللى تتمسك واللى بيتمسك دة ربع اللى بيدخل انا عاوز اقول ان عقار الترامادول دة عقار دخولها لمصر مصيبه كبرى وهى اكتر من استعدادت للحرب مع اسرائيل اليهود يشباب بيغرقوا اليلد بالمخدر دة لانو سريع الادمان وصعب ان الواحد يبطل احنا شباب المستخلصين بنعمل دلوقتى حملات للكشف عن الزملائ اللى بيدخلوا الحاجات دى وربنا يبعدوا عنكم يشباب ارررررررجو منكم الابتعاد عن العقار ....
    دة قاتل صامت

    ردحذف
  13. دي أخوة المخدوات

    ردحذف
  14. ربنا يبعده عن الناس

    ردحذف
  15. ربنا يعافيكم ويعفو عنكم أنا لى يومين متوقف عنه وكنت أتناول من حبة إلى حبه ونصف من سنتين تقريبا ,ولاكن قررت أن اتوقف وليكن ما يكون أدعو لى الله أحيائى بظهر الغيب ,والله أنى أتألم وفاقد كل شئ ولاكن الله موجود وهو الشافى

    ردحذف
  16. كل الاديان السماويه بكافه طوائفها تحرم كل شئ يغيب العقل ويوثرعلي الصحه ودائما كن طبيعي ولاتحاول ان تضيف علي قوتك شئ

    ردحذف
  17. كس مك انت وياه يا اخو الشرموطة

    ردحذف
  18. يارررررررررررررررررررررررب ابطلوووووووووووووووووو

    ردحذف
  19. انا ام انا وزوجى ادمنا الترامدول ولكن بنلعن نفسنا كل يوم ودائما زوجى يتشاكل معى حتى ابطله ولكنى لا استطيع مرة بطلته لمدة اسبوعين ولكنى رجعتله تانى ومرة بطلته لمدة تلات ايام ورجعتله تانى لانى بتعب ولااستطيع تحمل اولادى ولكن اتمنى من اللة العفو عنى انا وزوجى ادعو لنا

    ردحذف
  20. انا باخد الترامادول بقالي سنة باخدة لي حاجةى واحدة هي النشاط بس مش زي الناس التانية بعمل دماغ لا بخدوا عشان بحليني نشيط عشان انا بشتغل وكمان باخد ربع او نصف فقط ومش كل يوم الترامادول دا ثروة ومحدش حاسس بيها

    ردحذف
  21. انا بقالى 3 سنين بتعاطه وعاوز ابطله

    ردحذف
  22. عاوز تبطله انا واحد كانت بخده لمدت 5 سنين و لما بطلت بطلت مره واحده ان فى واحد صحبى مات بسببه و انا حلفت انى اسيبو و مدخلهوش فى بوقى و فعلن على قد ما اتالمت الا ان الام فراق صحبى كان اصعب منه بجد انا دلوقتى من غيره بقالى اسبوعين بس حاسس بى نشاط عالى قوى لان فيه دوار فيتامين بيعمل تأثير زيو اسمو رويال كوين و جنسين هيعجبكو و لو عاوزين الادويه الى تخفف الالام الوجع بعيد عن اى مسكن قولو وانا اقدر افدكو انشاءالله

    ردحذف
    الردود
    1. ارجو الافادةبادوية الانسحاب

      حذف
    2. ياريت تقولنا على الادوية لتخفيف الالم

      حذف
  23. انا مريضه بالسكر وعندى التهاب شديد فى الاعصاب الطرفيه وجربت كل المسكنات واقواها ليركا لكن ماعادتش بتاثر معايا بدأت اخد ترامادول كمسكن للالام وباخد نص قرص فقط فى اليوم لكن برتاح عليه جدا وسالت الطبيب المعالج قالى وقت التعب الشديد خديه لكن انا خايفه ادمنه وهل نص قرص له تاثير سلبى على الصحه او يعمل ادمان ارجو الافادة

    ردحذف
    الردود
    1. ربنا يعفي عنك وعن المسلمين جميعا ..اي كميه من الترمادول لها تأثير سلبي علي الصحه بس ده طبعا علي المدي البعيد لانك لما بتاخديه بيعمل عمليه تسكين لكل الجسم ومع الاستمرار عليه هيكون مفعول النص اللي بتاخديه ضعيف وهتضطري انك تزودي الكميه عشان تحسي بنفس المفعول ..متاخديش الترمادول بأستمرار لان الجسم بيتعود عليه وعشان هو اقوي مسكن اي بديل مبيعملش نفس تأثيره ..ياريت تستغني عنه خالص لان فيه ناس دلوقتي بتتمني انها تخرج من ادمانه ..ربنا يعافينا جميعا ..علي فكره الاستمرار انك تاخدي مسكن الترمادول علي المدي البعيد او علي حسب الجسم بيسبب اضرار كتير وبيضعف المناعه وبسيبب التشنجات (الصرع)عافانا الله وياكي ومع الاستخدام بيكون اعراض الانسحاب بتبقي اصعب ..امتنعي عنه نهائيا واستخدمي اي مسكن بديل بس ابعدي عن الترمادول ...ودايما تقولي الحمد لله الذي عافاني مما ابتلي به غيري وفضلني علي كسير من خلقه تفضيلا...

      حذف
  24. انا جوزي بيخدوا ومش عارفه اعمل معاه ايه انا تعبت معاه وهو مش راضي يبطله

    ردحذف
  25. انا بنيك طبيعي بس ما بطول اخد فرولة ولا



    ردحذف